Skolēnu darbi
Skolēnu darbi vizuālajā mākslā
Pedagogs: Solvita Eglīte
Skolēnu darbi skolas mājturības un tehnoloģiju olimpiādē
Pedagogi: Iveta Bude un Jonita Šteinberga
Skolēnu darbi mācību priekšmetā Mājturība un tehnoloģijas
Pedagogs: Jonita Šteinberga
Skolēnu darbi mācību priekšmetā Mājturība un tehnoloģijas
Pedagogs: Iveta Bude
Tuvojoties Lieldienām 4. klašu izglītojamie, mācību priekšmetā Vizuālā māksla, veidoja stilizētus zaķus zīmēšanas un aplikācijas tehnikā.
Pedagogs: Linda Kotāne – Mennika
Izglītojamo darbi vizuālajā mākslā 1. – 4. klašu grupā
Masku veidošana no ģipša lentām
6. c klase
Tekstila apdruka, spiedogu veidošana
Radošo darbu grāmata
6. klašu izglītojamo adījumi
1. – 4. klašu izglītojamo darbi vizuālajā mākslā
Rokdarbi ikdienai
Pedagoga Jonitas Šteinbergas mājturības stundās meitenēm ir iespēja apgūt dažādus rokdarbus, tsk. arī tamborēšanu un adīšanu. Piedāvājam nelielu ieskatu dažos izglītojamo darbiņos.
9.ma klase – tamborēts svečtura ietvars.
5. klase – formu tamborēšanas apgūšana un tamborēšana ar pērlītēm ornamentā.
7. klase – mauči ar ornamentu siltumam.
Pašiem savs autoparks!
Īsi pirms rudens brīvdienām, 5. klašu audzēkņi no koka veidoja paši savu sapņu auto. Auto tapa mācību priekšmetā Mājturība un tehnoloģijas, pedagoga Ivetas Budes vadībā.
Procesa laikā tika apgūts darbs ar finiera zāģi, urbšana ar stacionāro urbi un iededzināšanas metode kokā. Izglītojamie bija ļoti gandarīti par paveikto!
Mācību stundā ne tikai jāapgūst dotais uzdevums, bet arī jāspēj sakopt vide pēc savas aizrautīgās darbošanās. Tādā veidā izglītojamie apgūst lietu kārtību.
Katram vārdam savs ornaments
Vai zinājāt, ka cilvēka vārds veido ornamentu? Katram vārdam iznāk savs unikālais ornaments.
Šo apgalvojumu īstenoja dzīvē Babītes vidusskolas 6. klašu audzēkņi, pedagoga Ivetas Budes vadītājā mācību priekšmetā Mājturība un tehnoloģijas, veidojot piezīmju blociņu ar sava vārda ornamentu grafiskajā dizainā.
Sākumā vārds tika izgriezts uz papīra, tad locīts un, kad panākts vēlamais ornaments, tas tika nopūsts ar krāsu, veidojot piezīmju grāmatiņas vāku.
Izglītojamie apguva arī iedzedzināšanas metodi, darbojās ar finiera zāģi un iešuva grāmatiņu.
Lido!
Šodien 5. c klases zēni, mācību priekšmetā Mājturība un tehnoloģijas, veidoja lidmašīnas. Skolas pagalmā tika iemēģināts, kā jaunie lidaparāti darbojas.
Lido, patiešām lido! 🙂
Piedzīvojumu pavasaris
Keramikas studijā “Vinda” tapusi jauna radošo darbu izstāde!
Raiņa dzeja mūsu rokām
Mājturības un tehnoloģiju pedagoga Ivetas Budes un viņas izglītojamo kopdarbs, dažādās tehnikās iemūžinot Raiņa dzejoli “Grāmata”.
Meiteņu radošie darbi mācību priekšmetā “Mājturība un tehnoloģijas” pedagoga Jonitas Šteinbergas vadībā
Prāta spēļu izgatavošana mācību priekšmetā “Mājturība un tehnoloģijas”
ir ne mazāk aizraujoša kā pašas spēles!
Kā statīvu atbrīvot no piekariņiem? Izmēģini, vingrini prātu!
Babītes vidusskolas 9. klašu izglītojamo izstrādātās prāta spēles mācību priekšmetā “Mājturība un tehnoloģijas” (pedagogi – Iveta Bude, Kārlis Bude).
Puišu veikums praktiskajos darbos mājturībā – koka virpošana!
Praktiskajos darbos mājturībā, pedagoga Ivetas Budes uzraudzībā, 8. klašu izglītojamie praktiski apguvuši koka virpošanu un koka detaļu savienošanu ar tapām.
Kā redzams attēlos – labs meistars un uzcītīgi mācekļi! 🙂
3. a klase šajā mācību gadā ir aizsākusi projektu – Vecāki stāsta par savu profesiju.
Martas Kaņepes – Kalniņas mamma Ieva pirmajā kopējā audzināšanas stundā mums pastāstīja par darbošanos floristikā un palīdzēja katram izveidot ļoti skaistu rudens kompozīciju.
Šajā piektdienā, 16. oktobrī, Patrīcijas Kampares mamma audzināšanas stundā mums pastāstīs par ķermeņa kopšanu un masāžu. Tas būs ļoti interesanti un noderīgi!
Informāciju sagatavoja: 3. A klases audzinātāja Ināra Dubra.
EKO stunda angļu valodā.
2015. gada 16. oktobrī Babītes vidusskolas 7. ma klase angļu valodas stundā kopā ar pedagogu Raimondu Jankovski un EKO skolas programmu Babītes vidusskolā izstrādāja projekta darbu “Agenda 21” jeb “Rīcības plānu 21. gadsimtā vides aizsardzības ilgtspējīgai attīstībai”.
Stundas ietvaros izglītojamie iepazinās un analizēja tekstu par 1992. gada Rio Zemes samitu (oficiālais nosaukums: Apvienoto Nāciju Organizācijas konference “Vide un attīstība”; dažkārt saukta arī par Vides samitu vai Rio konferenci), kura bija ANO augstākā līmeņa starptautiska konference, kas notika Brazīlijas pilsētā Riodežaneiro 1992. gadā no 3. līdz 14. jūnijam. Konferencē bija pārstāvētas 172 valstis un tajā piedalījās 108 valstu vadītāji.
Konferences darba rezultātā tapa:
- Rio Deklarācija “Par vidi un attīstību”;
- Rīcības plāns 21. gadsimtam (Agenda 21);
- ANO Vispārējā konvencija “Par bioloģisko daudzveidību”;
- ANO Vispārējā konvencija “Par klimata pārmaiņām”;
- ANO “Mežu izmantošanas principi”.
Izglītojamie vienojās, ka konferences galvenā doma bijusi – mums katram ir jāsāk ar savu apkārtējo vidi, tāpēc darba uzdevums – izvēlēties kādu vides problēmu, kura saistīta ar Babītes vidusskolu, un mēģināt rast tai risinājumu. Izglītojamie formulēja problēmas un meklēju radošus veidus, kā tās risināt, grupu darba rezultātā izstrādājot plakātus.
Arī Babītes vidusskolas 7.ma klase piekrīt viedoklim –
sāksim ar savu apkārtni, un kopā mēs panāksim pārmaiņas visā pasaulē!
Kopā mēs varam!
Informāciju sagatavoja: Babītes vidusskolas angļu valodas pedagogs Raimonds Jankovskis
Mājturības un tehnoloģiju mācību stundās un keramikas studijā “Vinda”
izglītojamo rokās tapušie brīnumi.
Ir zināms, ka mūsdienās izglītojamiem jābūt ne tikai zinošiem un prasmīgiem, bet arī ļoti radošiem. Vislabāk jauniešu radošumu, protams, var redzēt vizuālās mākslas un literatūras mācību stundās, bieži vien piemirstot, cik daudz radošas izdomas un līdz ar to arī zināšanu un prasmju nepieciešams arī mājturības un tehnoloģiju mācību stundās.
Lūk, tiešs pierādījums, ka mājturībā un tehnoloģijās arī top krāšņi brīnumi, radot gandarījumu ne tikai pedagogiem, bet arī pašiem jauniešiem! 🙂
Pedagoga Ivetas Budes vadībā tapušie brīnumi mājturības un tehnoloģiju mācību stundās zēniem un keramikas studijā “Vinda”.
Pedagogu Jonitas Šteibergas vadībā tapušie rokdarbu brīnumi mājturības un tehnoloģiju mācību stundās meitenēm.
5.a klases meiteņu darbi:
5.b klases meiteņu darbi:
5.c klases meiteņu darbi:
6.a klases meiteņu darbi:
6.b, 6.c un 6.d klases meiteņu darbi:
7.a klases meiteņu darbi:
8.a un 8.b klases meiteņu darbi:
8.ma klases meiteņu darbi:
9.a klases meiteņu darbi:
9.ma klases meiteņu darbi:
Informācija par projekta “Matemātiskās multfilmas” norisi.
e-Twinnig projekta “Matemātiskās multfilmas” ietvaros Babītes vidusskolas 3. c klases izglītojamie un klases audzinātāja Daiga Sīpola piedalījās videokonferencē. Konferencē izglītojamie diskutēja ar Dobeles 1.vidusskolas izglītojamiem un skolotāju Inesi Zvaigznoni par matemātiku. Par to, ka teksta uzdevumi kļūst saprotami un izrēķināmi, ja tie tiek vizualizēti. Animācija – lielisks veids, kā nesaprotamo padarīt saprotamu, aizraujošu un jēgpilnu.
Notika sacensības atjautības uzdevumu risināšanā. Uzvarēja mūsu izglītojamie.
Tika izlozēti izglītojamo sagatavotie teksta uzdevumi, kuri tiks animēti.
Informāciju sagatavoja 3.c klases audzinātāja Daiga Sīpola.
Arī 1. klasēs vecāki palīdzēja bērniem jauki sagaidīt svētkus.
Sagaidot gada skaistākos svētkus – Ziemassvētkus, 10. decembrī 1.d klasē aktīvi un jautri norisinājās radošās darbnīcas. Tās vadīja Babītes vidusskolas absolvente Līga Biezbārde – 1.d klases izglītojamā Emīla Stirnas mamma.
Ar degsmi, ziņkāri, prieku un interesi izglītojamie no dažādiem materiāliem veidoja dekorācijas savai klasei, lai mums visiem uzburtu gaišu tuvojošos svētku gaisotni.
Un tā – mūsu kopīgā darba rezultātā 1.d klases telpa ieguva vienreizēji skaistu Ziemassvētku noskaņu.
Liels paldies – Emīla mammai, Emīlijas tētim, Oskara mammai, Ievas mammai un Mareka mammai par aktīvu piedalīšanos 1.d klases radošajās darbnīcās!
Rosīgie mirkļi no radošajām darbnīcām:
Informāciju sagatavoja 1.d klases audzinātāja Arnija Maļinovska.